Bestelling

Kan ik een bestelling plaatsen zonder account ? 

Nee, om online een bestelling te plaatsen, moet u een klantaccount hebben. Als u niet via de website wenst te bestellen, kunt u contact met ons opnemen via deze link Neem contact


Ik wil technische informatie en advies voordat ik bestel, met wie kan ik contact opnemen ? 

U kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via onze online chat of via onze contact pagina of via onze online chat


Kan uw vertegenwoordigen naar mij komen ? 

Ja, onze vertegenwoordigers zijn overal in België aanwezig. Op afpsraak zullen zijn u adviseren over uw projecten. 


Wat gebeurt er nadat mijn bestelling is geplaatst ? 

U ontvangt een orderbevestiging. Neem contact met ons op als u niets ontvang. Contact


Ik wil graag mijn bestelling wijzigen, hoe kan it dit doen ? 

Als u uw bestelling wilt wijzigen, neem dan snel telefonisch contact met ons op 010.24.76.00


Ik ben van gedachten veranderd, kan ik mijn bestelling annuleren ? 

Ja, wanneer u uw orderbevestiging ontvangt, laat ons dan snel weten dat u uw bestelling wilt annuleren. 

Opgepast : aangepaste orders zoals custom manufacturing zijn niet opzegbaar; niet omwisselbaar noch restitueerbaar !